Thursday, December 24, 2009

first time aku menulis


hari ni jumaat 25.12.2009 jam1.07am aku yg masih lagi kat office, first time aku buat blog nie & ini lahh kali pertama aku tulis blog, nie pon sbb sokongan dari kwn ku zarith .kata dia blog boleh bantu kita luahkan segala isi hati kita yang x terlepas ..aku yg boleh dikatakn lurus lahh orgnya ikot aje saranan kwn ku ini..pada mulanya lama gak lahh aku dok depan comp nie utk memula kn kata2 di blog nie ..ermmm apa ya yang mahu ku luah kn "otak ku yg masih lagi berputar2 mencari ayat " ...ermmm setelah nafas yg panjang ditarik dlm keadaan yg sunyi mlm nie,eh2 apa plak mlm ,dah pagi pon, aku yg dari tadi ada sedikit terasa rindu pada seseorg yg jauh ,tapi bila ku fikir kn balik ada ker dia rasa rindu pd ku ??ermm entah lahh bila kita dah berbicara tentang soal hati n perasaan nie sgt2 lahh susah ,kerna aku sendiri x tahu apa yg sedang berlaku dlm hati ku nie,apa yg benar2 aku rasa kn ini adalah perasaan syg,rindu n cinta pada seorg insan ..aku yakin pekara nie bukan hanya aku ja yang perna rasa, pasti semua org perna rasa benda yg sama macam apa yg aku rasa skrg..CINTA itu sgt2 lahh tulus dan buta sukar untuk diluahkan dgn kata2 .dulu aku xpenah pecaya pada cinta pandang petama,bagi aku semua tu hanya cerita semata2, tetapi bila ia berlaku kepada ku kini aku sedar ianya benar2 wujud di alam nyata ."nahh padan muka,skrg kene betol2 pada aku "pada mulanya memang lahh sgt2 sukar nk pecaya tapi bila lama2 aku yakin ini lahhh cinta pandang petama ku..dia memiliki sepasang mata yg sgt2 cantik "ya allah mata yg sgt cantik itu telah buat hati ku x tentu hala ...boleh dikata kn x tido mlm lahh jgak aku .huhuhuh..tapi sygnya di dah berpunya ..ermmm apa lahh malangnya nasib ku kn :( entah lahh aku pon dah malas nk fikir lagi segalanya aku serah kn pada takdir yg menentukan ,tidak ku letak keyakinan yg tinggi utk memiliki dia akan tetapi cinta ini tetap ada untuk dia ..aku hanya insan biasa

p/s sory lahh klu ada ayat yg x betol or salah yg aku tulis kat cini, aku menulis just ikot suka ja .lg pon aku nie bukan lahh penulis pon ..hanya sekadar tempat meluahkan perasaan ,huhuhu :)

No comments:

Post a Comment