Wednesday, February 24, 2010

tika hati ingin berbicara

Tika hati ingin berbicara
Kadang-kadang tidak semua perkara mudah untuk dinyatakan..hati yang masih mencuba utk berbicara akan tetapi segalanya masih kabur utk diluahkan bagai ia dikunci menjadi penjara,yg begitu sukar utk dilepas kan ..hati yang sarat dgn kata2,masih mencuba utk meluah kan segalanya agar beban tidak d'tanggung lagi ...berat yg amat berat di simpan sampai sehingga hati tidak tertanggung utk bertahan ...ya allah hanya mu yg mampu membaca hati ku dan hanya kepada mu aku berserah segalanya ..ku cuba utk hadapi akan tetapi segalanya begitu sukar ..begitu pedih utk diterima,aku hanya insan biasa yg cuba utk bertahan selagi mampu ... siapa aku utk persoalkan ujian tuhan,siapa aku utk menolaknya ..aku cuba dan terus mencuba sekuat hati akan tetapi aku terlalu lemah kerna aku hanya sendiri bersama hati yg sepi.... ya allah bantu lahh hamba mu yg terlalu kerdil utk m'ghadapi ujian mu ini,aku terlalu lemah ,selemah hati yg masih terluka ...... :(

No comments:

Post a Comment