Monday, April 5, 2010

diri ku yg dlm kesedihan

aku yg masih lagi bermasalah dgn kehidupan ku...ya allah buat pertama kalinya aku menitiskan air mata d'hadapan seorg teman ...d'saat itu x termampu utk aku bertahan or brkata apa2 yg hanya keluar adalah titisan air mata yg megalir dimata ku...ini lahhh kali pertama aku menagis d'tempat awam n d'hadpan seorg teman..begitu sukar utk aku mgambarkan perasaan ketika itu..hanya dia yg tahu bagaimana aku cuba bertahan sekuat hati akan tetapi aku tewas dgn perasaan ku sendiri ....aku terlalu lemah dgn perasaan ku ..d'mana hilangnya kekuatan dlm diri ku yg selama ini aku berpegang kuat pd nya ??? aku seolah2 hilang semangat utk hidup aku hilang arah n aku hilang dlm diri ku sendiri ..Ya allah pada mu aku mohon bantu lahh berilah aku kekuatan agar aku mampu utk bertahan dan mghadapi segala ujian mu dgn tabah dan kuat.... aminn YRA

No comments:

Post a Comment