Tuesday, January 26, 2010

adaka salah jika aku merindui org yg bukan milik ku ???

aku selalu tertanya2 pada diri ku sendiri adakah salah jika aku merindui org yg bukan milik ku?? aku sendiri x tahu apa jawapanya tapi apa yg berlaku skrg itu lahhh,aku merindui pada org yg tidak sepatutnya,ermmm apa lahh nasib ku ini sering kali merindui pada org yg bukan milik ku ;(..jujur ku katakan yang aku benar2 x tahu apa yg patut aku lakukan utk terus merindui pada org yg salah or aku mencari org lain utk d'rindui???? kan senang jika kita mampu utk megubah hati n perasaan nie utk tentukan siapa yg kita harus rindui,tapi malangnya ia x semudah macam yg kita harapkan..hati dan perasaan x bleh nak dipakse2 or disuruh2 utk buat apa ja yg kita nak semuanya terjadi dgn sendirinya,ermmmmm terlalu sukar utk hadapi perasaan ini..merindui pada org yg salah ............. ya allah kuat kan iman ku untuk terus menghadapi dugaan ini dan bantu lahh aku utk terus bertahan ..aminnnn

No comments:

Post a Comment