Thursday, January 14, 2010

hari nie dlm sejarah


hari 15/01/2010 dalam sejarah hidup ku,aku bleh lupa pd tarikh hr nie,selalunya pd awal pagi,bila sampai ja tarikh nie aku suka sgt2 & ada kala tu x sabar2 menanti waktu tu tiba setiap bulan n tahun,tapi itu semua dulu,x pd skrg keadaan dah berubah dan myb aku dah dapat terima kot apa yg dah belaku n sudah tiba masanya aku utk move on dgn dunia n hidup ku utk masa hadapan .dulu setiap kali tarikh nie dtg dlm hidup ku pada awalnya aku sentiasa aja gembira coz selalu dpt hadiah :) n yg paling best mesti g mkn KFC utk sambut hr tu,dulu aku gile kn sgt2 KFC hr2 mkn pon xpa tapi skrg dah kurang lahhh biasa lah kan kita akan suka sesuatu bila kita bersama org yg kita syg,tu semua dulu skrg dah x sama mcam dulu,xpalah kita kn hanya manusia biasa ..semua manusia pon nk kan perubahan .aku terima dengan redha atas apa yg berlaku...apa2 pon akan ku sematkn tarikh ini dlm hati ku bsama2 kenangan indah yg pernah berlaku dlm hidup ku ...jom kita mula kn hidup baru dan semangat baru di tahun yg baru nie :) weeeeeeweeeee dan pd setiap hujung minggu yg bakal tiba akan ku penuhkan masa ku utk bersukan & aktiviti yg berfaedah :)

No comments:

Post a Comment