Monday, January 25, 2010

hari nie sgt2 busy

minggu nie aku sgt2 lahh busy byk giler keje nk kene buat,dateline project nie dah dekat,project tu nak close adoiii xckop kaki tangan aku siapkan keje ,,,huhuhuhu itu lahhh dah tanggung jawap kejekan apa nak buat nak x nak kne jgak hadapinya...selalunya bila ku busy aku xkan ada masa nak fikir hal lain aku pasti ingat kan keje jea,makan pon aku bleh lupa lahh kadang2 tu,tapi lately aku rindu sgt2pada dia aku sendiri hairan dgn diri ku nie nape lahhh aku masih nak rindu pada org yg munkin xpnah pon fikir pasal diri ku nie..ermmmmm :( tapi apa nak buat perasaan tu lahh yg sedang melanda diri ku skrg nie..setelah ku m'cuba utk tidak focus kepada pekara tu .tapi makin kuat ku cuba makin kuat lagi dia ada dlm fikiran ku..ya allah jika ini salah 1 daripada ujian utk diri ku,tolong lahh aku hanya hamba mu yg sgt2 kerdil dan ku x mampu utk hadapinya :( ermmmmmmmmmm rindu...rindu....rindu ..antara dugaan yg aku xmampu utk hadapi :(

No comments:

Post a Comment