Sunday, January 31, 2010

apa yg sedang berlaku dlm hati ini???


smlm hati ku rasa sakit yang teramat sgt2 bagai luka yang brdarah d'curah dgn garam + cuka sakit nya x terhingga ...aku sendiri x tahu nape aku ada perasaan sakit mcam nie sekali.kenape aku perlu rasa semua ini sedangkan aku x tahu apa yg dia dah buat..adakah ini perasaan jealous pada org yg aku penah syg or munkin aku masih ada perasaan syg tu lg dlm hati ku...entah!!!!!! aku sgt2 xtahu nape..nape....perasaan nie telah buat aku dlm keadaan sgt2 terseksa ..sakit hati yg xdapat nak dibayangkan, habis semua org aku nak marah,mood xpayah nak cakap memang sah2 x baik dan sampai keje pon aku x bleh nak focus :( ...ya allah bantu lahh hamba mu ini beri lahh aku kekuatan agar aku mampu utk hadapi semua dugaan ini..aku x mahu mjadi seorg yg mempunyai perasaan buruk dan hati yg sgt2 marah kepada sesiapa pon..aku nak terus kan hidup ini tampa ada perasaan yg mana boleh memusnahkan diri ku sendiri ... rasa nak gie pantai lepas kan segala rasa yg ada dlm hati nie agar aku mampu utk terus kan hidup ku tampa ada rasa sakit didlm hati...bantu lahh hamba mu ini ya allah ...aminnnnn


aku x mahu membenci sesiapa terutama org yg penah ku sayang dulu..

No comments:

Post a Comment